torsdag 29 april 2010

Förvirrad!!

Heeeelt sjukt vad förvirrade jag var idag trodde det var torsdag igår så idag var det då fredag eller inte...

Jag var hos tandläkaren idag o skrapade bort tandsten, inga hål, bara tandsten!!!



Nu är jag hemma igen o har packat ner 3 av allt till Öland imoron =) YEY!!!

Jag slutar jobba 13.06 o Peo är på utbildning så han jobbar daytime men vi siktar på att taxa ut från parkeringen runt 16.15... Eller jag siktar!!

När vi kommer till Kääälmäää ska jag droppa av Peo på Kalmartravet där han ska strosa runt på stallbacken, själv ska jag köra in mot Köpcentret Hansa eller vad det heter, ja, där IKEA ligger ialla fall... Har jag tur så jobbar Anne o då ska jag min själ överraska henne =) Hoppas hoppas... Sen ska jag springa in på IKEA o köpa en massa bra grejer till huset... SEN kör jag ut till travbanan igen o äter en god middag (NOT) med Peo o vinner ett par extra slantar =)

När travet sen är slut så styr vi över bron till stugan som ligger på Möllstorp, nära o bra!! Där väntar Peos föräldrar o en god pajpå oss, förmodligen ett par kalla öl o en snaps med....

Håller nu tummarna för riktigt trevligt väder så man kan va ute ialla fall!! Måste ju gå ner till havet o lukta på tången så man klöks, nu kan jag ju inte dämpa illalukten med min egegn cigarettrök då jag har varit HELT rökfri i snart 5 månader, fatta 5 MÅNADER, det är typ 119 dagar, jo det vet jag att det är för dagens nr är L0119 o jag jobbar på Trensum!!

ADJÖ
När jag kom hem så la jag mig för att vila o sen väcktes jag av Po som var lite hungrig så vi åt min frallor jag bakade igår =) DÅ sa han att det var hockey så jag gick bort med lite frallor till Arne o Annicka o satt där o hängde sen kollade vi på en kass film som heter The fourth kind o handlade om aliens!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar