tisdag 13 april 2010

Solsken på kinden o mossa i blick...

Fan vad trött jag ÄR!!! Sov dåligt inatt med så det har varit en lång dag... Efter jobbet kom Peos föräldrar o fikade sen satte vi igång att riva mossa!!! Jag överdriver inte om jag säger 28 grässtrån TOTALT på jag vet inte hur många kvadrat :( nu är iallafall fall knappt hälften väck så imorgon vet vi vad ska göra iallafall.... Dammet ska vi inte bara prata om, jag spolade av altanen i söndags, jag får nog göra om det i helgen!!!! Samt tvätta alla möbler ;( bajsmossa!!!

Jag är ledsen för min passiva stil idag men jag dör snart tror jag!!!


Godnatt

Skickat från min iPhone

__________________________________________________
Använder du Yahoo!?
Är du trött på spam? Yahoo! E-post har det bästa spamskyddet som finns
http://se.mail.yahoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar