tisdag 6 april 2010

Lunchdags!!!

Hello there!!!

Nu är jag halvt stressad!! Ska snart till jobbet o arbeta så passens så ni anar inte =) Hö hö... Men innan dess ska jag göra lite lunch/middag/mat..
Jag har suttit o läst bloggar då Michelle skrev hur patetiskt det är med So Kissie style m.fl o min blogg heter ju somajestyle men jag vill inte vara patetisk!!!! Jag läste deras skitbloggar o kände direkt att NEJ!!! Jag är verkligen INTE som de... Jag skulle aaaaldrig ta taxi hem till mina vänner, få presenter varje dag från beundrare eller göra mina bröst så stora så man inte ens kan se musen i duschen!!!! ICKE...





NU pastasås:

Klipp ett pkt bacon i ca 3 cm långa bitar o stek dem HÅRT!!!

Tärna gul lök i ca 1,5 cm stora bitar o stek efteråt i flååååtet, den får gärna bli lite brun i kanterna

Skiva champinjoner o vräk i

Stek, stek, rumpstek....






När allt är stekt häller man på vispgrädde o låter koka ett par min, glöm inte att sätta på vattnet till pastan =)

Tryck i en vitlksklyfta o salta o pappa med grovmalen svartpeppar, smaka av!!! Ju längre du kokar ju mer smak blir det....

Red den till den konsistens du vill ha....


KLART!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar