onsdag 21 april 2010

Rädsla...

Jag tänkte precis på en sjuk sak, eller jag tycker nog inte att det är speciellt sjukt egentligen... Att vara rädd för mörker är väl egentigen inget barsnligt eller konstigt???

JAG är mörkrädd o jag skäms verkligen INTE över det!!! Precis nyssens när jag skulle gå in i vardagsrummet å hämta min dator så slog det mig....
TÄNK OM NÅT JÄVLA ÄCKEL SKULLE STÅ O GLO PÅ MIG PRECIS NÄR JAG TITTAR UT GENOM FÖNSTRET VID ALTANEN, JAG SKULLE HELT O HÅLLET SKITA NER MIG, BÖRJA LIPA O SKRIKA SOM EN IDIOT!!!
Det värsta är ju att man tänker på det just när man står där o undrar om det kanske är nån som står där ute, skulle det då göra det då jädrar.... Man skrämmer ju upp sig själv helt i onödan!!



Igår kollade vi på Shutter Island, den sög lite men bara lite... Halva filmen var bra men sen spårade det ur rejält...



Nu sitter jag i sängen, Peo ligger jämte o pillar på sin mobil helt ogenerat!!! Jag vet inte vad jag ska göra med honom, REHAB???

Ha ha ha ha

Nej, om man skulle förgylla sin natt med Anna Anka kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar