måndag 5 april 2010

Hemma igen

Houdi!!!

Nu är jag hemma igen det har varit en fantastisk dag i Weset!! Mamma hade gjort fin påskmiddag som vi smaskade upp =) Efter matn fick vi en klassiker: Glace au four... Linda sa att det egentligen ska vara sockerkaksbotten men mamma har ALLTID gjort med havregryn o det är mkt mkt mkt mkt mkt mkt godare!!!!

Efter det satt vi o pratade en stund sen tog jag o Linda disken så mamma kunde ta hand om gästerna!!!

När kl var 17.20 skjutsade jag Ylva till tåget o sen körde jag hem nöjd o belåten med dagen o kalaset!!!


Innan jag åkte hem så for jag bort till Ljungby för att hämta hem trädgårdsmöblerna som vi fyndade =) De var verkligen sådär men de duger till oss i år ialla fall!!!!
Nu står de ute i trädgården o ser fina ut... Jag måste bara mäta bordet så jag kan köpa en rolig vaxduk till det!!

Nej, nu ska vi titta på Håkans bar =)

3 kommentarer:

  1. Kul med lite td i Weset :)

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen!!! Tänkte ta mig dit på marknade med o KANSKE kolla in partyt på kvällen =) Eller jag kanske är för gammal???

    SvaraRadera