torsdag 22 april 2010

Tom

i huvet just nu, jag tänker så det knakar men det kommer inget!!! Sjukt trött, ont i magen o halvt om halvt yr... GRAVID sa Siwan, nope... Inte ens det!! Tänk om det skulle va så?? Eller inte...

NU kom jag ju på nåt att skriva...

Graviddebatten.... Om mig då...
Jag får väldigt ofta höra stora barn frågan, lämna över det till Peo säger jag...
Lura han säger nästa, ALDRIG säger jag...
Vill jag ens ha barn?? När jag var yngre sa jag alltid att jag inte ville ha barn, nu känner jag mig splittrad!!! Vissa dagar längtar jag efter barn andra dagar vill jag inte ens tänka på det...
Du är snart för gammal sa nån.... Pfft tyckte jag, kanske... Eller?? Hur gammal får man bli egentligen??? För att skaffa barn alltså??
Jag kanske inte ens kan få barn jag kanske är sönder!! Jag är ju inte så sugen på att fråga Peo, hey, kan du befrukta mig om några månader så jag kan se om jag KAN bli med barn??? POPPIS!!!
Varför tjatar folk om bebis hela tiden, räcker det inte med att vi älskar varandra???? Varför tjatar man inte om bröllop oxå?? Nej just det, man kan ju inte bli för gammal för att gifta sig!!! Inte lika kul...
En sak jag inte fattar är hur den som ställer frågan tänker egentligen... Den personen har inte en susning om mitt o Peos liv mer än att vi varit tillsammans 8 år, är förlovade o har hus... TÄNK om det vore så att vi inte kan få barn, vad pinsamt det hade blivit för personen som frågade då!! Hade jag svarat eller hållt tyst?? Hade man skämts över det eller gjort en Maje, hey, jag är obefruktbar, köp mig en baby!! Skojat bort det...
Svårt det där... Jag vet ju inte o jag tänker inte ta reda på det heller....

Det är lite typiskt os tjejer, gå o vänta o vänta tills man får frågan.... Under tiden man väntar blir man väldigt frustrerad o får killen i fråga till att faktiskt göra nåt mot hans vilja... T.ex... Hus älskling, varför har inte vi hus, alla andra har det, vi hade fått det myyyyycket bättre med hus... Älskar inte du mig längre eller???

Har jag fel??

Hur känns det efteråt, FÖR JÄVLIGT!!! man är både nöjd över "vinsten" men samtidigt känner man sig elak, det är ju inte så kul att veta att man kanske har fått 18 ungar som man tjatat fram o som killen inte ens vill ha men de är det enda som får tjejen att tro att man är älskvärd, ja helt fantastisk...

Typ som när tjejen frågar killen om hon är fet, NEJ blir svaret 99/100 ggr... Hur ärligt är det då??? Tjejer kritiserar ju sina killar hej vilt... Vilken frisyr de har, varför de inte kan byta strumpor m.m Så fort de säger nåt om oss tjejer börjar vi lipa o gör dem genast ångerfulla!! VINST IGEN!!!


Nej, nu MÅSTE jag sluta skriva, it`ll drive me crazy....


Och till er som undrar över min o Peos barnalycka:

Tack, det går över.... Vi älskar varandra o lever livet!! Nästa vecka ska Peo tatuera in en stor hammock på skinkan, grrr, det kanske är ett tecken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar