tisdag 27 april 2010

Sagt är sagt???

FAN!! Jag hade verkligen bestämt mig för att tokträna men allt sprack när jag tog med min ordentligen sambo.... Han tyckte det var på tooook för dyrt för att bara testa o jag höll faktiskt med MEN:

Hade jag gått dit ensam så hade jag säkert lett glatt o pröjsat samt bjussat en polare i ren desperation eftersom jag inte vill träna själv!!
Nu låter det som att Peo är en dryg jävel men det är han inte, inte heeeela tiden ialla fall =) Ha ha... Han är ju den som håller reda på mig o mina äventyr!! TACK!!

När jag gick in på gymmet så stod där inte bara ett (som jag trodde) utan 3 asfina löpband på rad... Jag kunde verkligen se mig stå o svettas som ett as där men nu får jag peta in mina lurar i öronen, ladda upp med papper till mina tårande ögon o försöka gå mig smal... YEY!!!


Ramona kommer hem nästa helg med, så jävla typiskt!!! Det är ju den helgen vi har bokat hotell i Malmö =( Visst det är ju jättekul men jag hade verkligen verkligen velat träffa Ramona!! Hoppas hoppas jag hinner träffa henne lite på fredagen då!! Jag jobbar ju tyvärr till 20.06 men va fasen.... jag hinner =)

Nej nu ska jag ta mitt ångestladdade fetarsle o gå o lägga mig för det är jag en jävel på ialla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar