måndag 12 april 2010

Vårtrött!!!

Idag har sola skinit!! Det är ju helt jäkla underbart o jag äääälskar solen!! Imorgon ska vi kanske snickra ihop min planteringsgrej som jag ska bygga, kanske... Peo har ialla fall köpt trallskruv idag så nu är det bara att gå över till grannen o köpa lite sand =) Han håller på att lägga sten på sin garageuppfart o har traktor, grävmaskin o ett skitstort släp fullt med sand så jag slipper köra ner till LBC o hämta... Dock behöver jag ju singel sen ändå men detta blir bra till mitt land... 100:- för ett personsläp tar de på LBC o det är ju vettiga pengar... Ja inte för släpet givetvis utan för gruset eller stenen!!! Måste bara hitta nån som kan hjälpa mig, känns ju lite motigt att be grannen ta hem 2 kubik singel till mig bara för att han kan... Så släp o bil till mig tack =)


TAIF ja!!!

Vi var uppe i ishallen idag o applåderade, grät, jagade autografer och firade att de gått upp i allsvenskan så nu:

KROSSA LAKERS!!!!!!



Nu tänkte jag gå o lägga mig, fick en heeeel sömnlös natt så jag har lite att ta igen, klockan är ställd på dubbelalarm kl 04.55 o 05.00 så

TUMMEN UPP =)


Hemma på vår gata i stan =)











Julafint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar