torsdag 25 mars 2010

Tyvärr

Kan jag inte ge så mkt av mig själv idag, är sååååå trött så nu måste jag sova...

Jo förresten, jag har gjort ett fint påskaris idag som står i en fin, gul kruka på trappen med massa färgglada fjädrar i... Den blir man glad av!!!
När jag ändå va igång så planterade jag påskliljor o pärlhyacint i en kruka o satte dit en kyckling, ett ägg o lite fjädrar!!


Imorgon kommer Peos mamma hit o ska hjälpa/lära mig, nej jag skäms inte över det, med att plantera dill, gräslök gurka o isbergssallad i småkrukor så kl 09.00 är det JAG som är först in på stallbacken för att köpa planteringsjor o gödsel  =) Jesus vad kul!! Trodde AAAAAAALDRIG att jag skulle känna så här för något såååå vuxet men men skenet bedrar!!! Tänk, jag kanske kan ha en gatuförsäljning!!!

GODNATT

2 kommentarer:

  1. Va duktig du varit ( = Och va duktig du kommer att vara imon! Visst e de skoj att plantera och fixa..När jag e bättre skall jag sätta igång och planera lite för trädgården och sen skall jag oxå inhandla fröer och grejer (=

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag du ska göra, det blir mysigt att gå i trädgården sen nnär man har det som man vill.. Tänk att bara kunna gå ut o klippa av lite dill till nypotatisen =)

    SvaraRadera