söndag 28 mars 2010

Bajs

Sitter på sängkanten o har så jädrans ont i magen, jag åt nåt jag inte tålde tror jag...

Hur som helst så har helgen varit bra, lugnt o stillsamt utan berusning :) jag låter kanske som en alkoholist men tyvärr, jag har ingen abstinens så nån alkoholist är jag INTE!!! Oj, hetsade upp mig i onödan...

Imorgon ska jag till tandläkaren efter jobbet så det är bara hem o ta ett stadigt grepp om tandborsten o sen köra ner till byn i ilfart :/ hoppas jag Hr vatt duktig så jag slipper ta en omväg runt banken med min K-Pist ;) NEJ, inga droger heller... Ville bara göra klart för de som inte känner mig o därmed inte begriper humorn i mitt inlägg :)

AJ i magen, snabba steg till dasset o gråa toner i ansiktet :(

Godnatt


Skickat från min iPhone

__________________________________________________
Använder du Yahoo!?
Är du trött på spam? Yahoo! E-post har det bästa spamskyddet som finns
http://se.mail.yahoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar