måndag 22 mars 2010

Trött som en dvärg

Idag har det varit en sjukt konstig dag... Den började BÄST!!! Peo steg som vanligt upp tidigare än mig då han skulle till hon den där tanten som hjälper honom med ryggen (diskbrock) stavas det så? Ialla fall, när han kom hem låg ju jag fortfarande o sov som en gris o när han väckte mig runt 10 så sa han:

P: God morgon älskling

M: Mmmm....

P: Nu får du faktiskt stiga upp för jag vill inte alltid vara uppe ensam om mornarna!!!!

M: Jag drömde att vi fick barn inatt!!!

P: Jaså?? Vad blev det då??

M: En flicka!!

P: Vad skulle hon heta??

M: Filippa....

Sen gick han o gjorde frulle o jag låg kvar, ganska chockad men ändå övertygad om att jag inte fött något barn!!!

När vi sedan satt o åt frukost så frågade jag honom seriöst om han hade några namn som förslag den dagen vi bestämmer oss för att skaffa barn...

P: Tchaaa, Earl är ju ganska ok!!

M: Ursäkta vad fasen sa du???

P: Earl...

M: Vadå Earl???????????????????!!!!!!!!!!!!!

P: Earl Grey!!

M: Är du helt störd eller??? Här sitter jag o frågar seriöst o du bara skämtar, ja ja, då kanske vi kan döpa henne till Bregott o om det blir en pojke så kan han ju heta Pågen!!!!

Sen gick det inte att va arg längre, vi skrattade så vi höll på att spruta Earl genom näsan o Pågen med Bregott på genom munnen!!

Sjukt kul...

Nåväl, den dagen vi får barn OM vi nu får några det är ju inte säkert, då ska det vara RIKTIGA namn som ARLA eller FLORA =)


Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar