tisdag 30 mars 2010

Trevliga tanter o MC Donald's Dolph??

Hallå där ja:)

Idag har jag mått bra, redan igårkväl började gaserna att bildas o bara det är ju ett tydligt tecken på att det går på rätt håll ;) Nåväl, jag vaknade vid 11 o hade ont i ryggen efter ha legat nästan 12 timmar i sängen... Ja ja, jag vet men jag har ju faktiskt inte fyllt 30 ännu även om det är nära...!!
Jag steg upp sakta men säkert o gick ut o gjorde mig en macka o tog ett glas nyponsoppa. Efter det ringe jag Peo på jobbet som då sa att Annicka var o hjälpte till hos honom :) BRA tänkte jag o bad att få prata med henne.... Efter ca 3 min o 37 sekunder hade hon sagt JA!!!!

När kl slog 15 stod hon där i dörren, vacker som en dag o pigg som en lärka :) Vips så bar det iväg till Karlshamn!!! Väl framme så skyndade vi oss till nyöppnade H&M men oj oj oj vilken skit rent ut sagt!!!

Vi insåg snabbt att det var skräp i gick vidare mot Lindex, där hittade vi HUR mkt som helst :)
Jag köpte:

2 par svarta leggings
1 par rosa leggings
1 par lila, korta leggings
1 svart tröja
1 svart tröja med färgglada ränder på
1 gul tröja
1 ett vitt linne
1 svart bikiniöverdel
1 rosa nagellack
1 lila nagellack

Annicka köpte NADA!!!

Sen gick vi till Vero Moda där Annicka hittade ett par jeans med dragsko som hon typ låg med innan hon köpte dem... Kassörskan var VÄLDIGT trevlig o jag trodde nästan hon skulle adoptera Annicka först men sen insåg jag att hon bara var trevlig ;) tur för oss...

Sen bestämde vi oss för att INTE handla mer... Yeah right!!! På väg till bilen ser jag en affär som heter Present o är gamla Duka :) kan vi bara sa jag till Annicka o hon bara log... Därinne var det huuuur mkt bra skit som helst!!! Jag kom därifråned ett stort illrosa ljus o sand o annan bra skit så nu, nu ska vi bara åka till IKEA med så vi får altanen klar med bord o stolar o duk o lyktor o stenar o dukar m.m KUL VA?????

Nej, nu måste jag verkligen sova, ska jobba imorgon :)


Adjö

Skickat från min iPhone

__________________________________________________
Använder du Yahoo!?
Är du trött på spam? Yahoo! E-post har det bästa spamskyddet som finns
http://se.mail.yahoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar