söndag 21 mars 2010

Tvestjärt??

Hej där!!


Helgen rusade iväg återigen o här sitter man nu o slöar!! >

Fre: Jobbade till 13.06, vilade 2 timmar, duschade, fixade maten, fxade mig, tog hand om gästerna, åt, tittadepå Let`s dance o drack vin, mkt vin... 12% vin... Dansade själv lite grann, skrattad åt Monkan så jag inte fik luft o höll därmed på att avlida!! Hamnade i djupa diskussioner med gästerna som sedan gick hem vid 06.00 =) Underbar Fredag!!

Lör: Vaknade ca 08.00 med ångest,härtklappning o panik, gick ner i Ollan o kollde så allt var släckt o undanplockat, andades ut o gick o la mig igen, vaknade 14.00... Åkte ner till eller pp?? Börjes för att handla föda samt hämta Ickard, gjorde bort mig på varuhuset så Ickard fick komma o lösa ut mig... Åkte hem o lagade mat, åt, packade en gottepåse o gick em till Annicka o tittade på Så ska det låta, Snabba Cash o The Collector... Gick hem o la mig...

Idag: Väcktes 10.20, åt 2 rostade mackor, duschade, åkte till Ryd, tittade på fim med Millan o åt gott.. Efter en stund kom Peo tillbax från Vislanda o fic lite mat han med sen sulle de til Olofström på hockeyn men vi åkte hem, hem till huset, hm till Bokvägen...


NU har jag gjort lite Cornflakesgotte o ska gå ne i Ollan o muta Peo med dem så jag får titta på: VÄNNER

1 kommentar:

  1. Jag funderar,,hmm
    När skall vi sluta upp med att vara varandras gäster??!!

    Tack för en bra helg kära vännen. Puss & Gonatt!

    SvaraRadera