fredag 12 mars 2010

Fredag;)

Nu är det sen Torsdag o tidig, skittidig Fredag :@) när vi kom hem från jobbet Började Peo spika lister, jag ville ju inte va sämre, nej ingen soffa men jag tvättade 2 maskiner o plockade ner tvätt från igår, tömde diskmaskinen o satte ner det smutsiga, dammsög o skurade eller säger man torkade golv??
Hur som helst så känner jag
Mig grym, just det, toan med, den är numera ren o luktar gott igen...

Min fredag:
Jag hoppas på sol o att jag får känna mig utvilad...


Nu ska jag krypa ner under täcket o sätta igång radion. Får bli radiopsykologen inatt igen =>

Hoppas alla får en skitbra dag...

Puss


Skickat från min iPhone

__________________________________________________
Använder du Yahoo!?
Är du trött på spam? Yahoo! E-post har det bästa spamskyddet som finns
http://se.mail.yahoo.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar