måndag 3 maj 2010

Pattsvett???

Jesus, nu är jag trött på riktigt....

Jag har funderat över en sak med svett i olika former, eller ja, olika ställen på kroppen ialla fall.... Killar tycker ju att det är helt okej att gräva sig helt ogenerat på penis samt klia sig i röva ganska länge... Vi tjejer köper detta snusk med en snabb tanke om hur pinsam han är men att det är helt naturligt!! Skulle man få för sig att säga nåt, vilket man kan göra till sin sambo o nån av ens goda vänner så får man bara svaret PUNGSVETT eller att snabeln ligger fel... men herregud, den rör ju på sig, är det så obekvämt??

Så, ska vi tjejer göra likadant då?? Gnida pattarna mot varann o gräva i musen då när det kliar o sen skylla på svett när nån undrar???
Luktar pattsvett???


Nej, nu har jag duschat o tänkte gå o lägga mig med datorn för att kolla på patetiska Håkan o Vetenskapens värld som Annicka tipsade mig om visst är hon vuxen????




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar